Meestgestelde vragen over Kasteelovernachtingen

De meeste vragen hebben we hieronder alvast voor u beantwoord.

Heeft u de accommodatie van uw voorkeur gevonden? U klikt dan vervolgens op
Bekijk arrangementen en er zijn dan al naar gelang de accommodatie twee mogelijkheden:

online boeken met credit card
Deze worden automatisch afgehandeld.

of

een reserveringsaanvraag indienen
Bij een reserveringsaanvraag krijgt u direct van ons bericht dat uw aanvraag in behandeling is. Binnen enkele minuten tot enkele uren krijgt u bericht over de status van uw aanvraag en bij beschikbaarheid ontvangt u automatisch een bevestiging van de locatie over uw reservering per e-mail. Deze zal tevens de betalingsvoorwaarden bevatten. Zonder deze bevestiging is uw boeking niet gemaakt en kunt u niet terecht op de locatie van uw voorkeur. Indien u via onze website een reserveringsaanvraag indient, wordt deze direct als boeking in behandeling genomen. Wenst u alleen aanvullende informatie over het arrangement, stuur dan een mailtje naar
info@kasteelovernachtingen.nl

Wij bieden bijzondere arrangementen voor een scherpe prijs, vaak goedkoper dan wanneer u rechtstreeks of via andere sites boekt. Soms is het appels met peren vergelijken, lijkt iets goedkoper maar zit er geen ontbijt of diner bij of logeert u in de kleinste kamer. Via Kasteelovernachtingen krijgt u veel extra's, de beste kamers, aangeklede arrangementen etc. Bovendien kunnen wij op verzoek gemakkelijk zaken voor u controleren of zelfs een gratis upgrade voor u regelen. De locaties worden zorgvuldig door Anne geselecteerd, staan bij ons onder contract en worden regelmatig gecontroleerd. Dat is een plezierig gevoel voor u als gast.

Wanneer u een reservering bij ons maakt, dient u zich de juiste gegevens aan ons te verstrekken. Deze gegevens gebruiken wij uitsluitend voor uw reservering en deze sturen we bij beschikbaarheid door naar de accommodatie. U ontvangt van ons de volgende berichten:
- beschikbaarheidsaanvraag, een samenvatting van hetgeen u heeft geboekt
- bericht dat er wel of geen beschikbaarheid is
- bij beschikbaarheid: de bevestiging van de accommodatie (in principe altijd per e-mail met de betalingsgegevens en voorwaarden)

Mocht u deze berichten niet ontvangen dan zijn er een paar mogelijkheden:
- u heeft een foutief e-mailadres ingevoerd bij de registratie
- onze mail verdwijnt in uw spam box (dit gebeurt regelmatig met hotmailadressen)
- u heeft in stap 3 van de reservering niet op de knop 'VERSTUUR AANVRAAG' geklikt.

Wij werken voornamelijk met zeer kleinschalige locaties en exclusieve arrangementen die niet in een boekingssysteem verwerkt kunnen worden. Derhalve vragen wij u om een paar minuten tot een paar uurtjes geduld bij het boeken van deze arrangementen. Maar het resultaat is wel dat u bij ons de beste kamers en de mooiste arrangementen boekt. En de meest persoonlijke behandeling krijgt omdat u klant van ons bent. Die hebben overal een streepje voor! Bij een groot aantal accommodaties kunt u de online beschikbaarheid wel zien en meteen boeken met credit card. Deze bieden wij aan via onze webpartners).

Kasteelovernachtingen is een intermediair & adviseur.

Uw boeking wordt persoonlijk door ons en onze kasteeleigenaren in behandeling genomen en niet door een computer. Wij zorgen ervoor dat u krijgt wat u reserveert. Indien dit niet mogelijk is krijgt u meteen een alternatief aangeboden. Wij kennen de eigenaren van de accommodaties persoonlijk, wij brengen jaarlijks veel bezoeken aan de kastelen en landhuizen op onze website (ook het aanbod van onze webpartners wordt bezocht). Hierdoor kunnen wij onze kwaliteit garanderen en u optimaal adviseren. Wij organiseren rondreizen op maat, wij leveren maatwerk aan groepen en bedrijven. Wij gaan voor u, desgevraagd, op zoek naar de beste locatie van uw wensen voor een korte vakantie. Of wij maken een arrangement voor u op maat, zodat u uw aanvullende wensen kunt realiseren. Dit maakt ons absoluut uniek in de markt.

Daarnaast hebben gasten van Kasteelovernachtingen.nl een streepje voor en krijgen ze veel gratis extra's. Redenen genoeg om via ons te boeken.

Indien u zich op onze website U kunt met deze gegevens gemakkelijker reserveren; u heeft uw eigen inloggegevens, u hoeft slechts 1 x uw persoonlijke gegevens in te vullen. Op onze website bent u dan ingelogd als gebruiker

Wanneer u graag in een van onze kastelen of landhuizen wilt verblijven, dan maakt u een reserveringsaanvraag van het gewenste arrangement via de knop ‘Boek nu’. De beschikbaarheid is, wanneer u op tijd boekt, voor 99,9 % zeker en deze wordt direct aangevraagd. U ontvangt dan spoedig bericht over de beschikbaarheid. Is het arrangement beschikbaar, dan wordt de reservering automatisch definitief gemaakt. Hierna volgt dan de bevestiging vanuit de accommodatie met betalingsgegevens.

Wanneer u op ‘Boek nu’ klikt, kunt u in 3 stappen uw aanvraag indienen. Bent u zeker van uw reservering dan klikt u op ‘Verstuur aanvraag’. Hierna is uw aanvraag echter wel definitief en deze wordt bij beschikbaarheid vervolgens aan u bevestigd.

Uw aanvraag wordt een definitieve boeking wanneer u de bevestigingsmail van de accommodatie zelf heeft ontvangen en u de gevraagde aanbetaling heeft voldaan. Wacht dus altijd met bijv. het boeken van vlieg- of treintickets e.d. totdat u de bevestiging heeft ontvangen. Ons bericht over beschikbaarheid is dus niet voldoende en u kunt daaraan geen rechten ontlenen. Houdt u dit alstublieft goed in de gaten. Ga NIET op reis zonder een bevestiging van de geboekte accommodatie. Wij zijn niet verantwoordelijk voor de gevolgen wanneer u dit wel doet. Heeft u binnen 4 dagen geen bevestiging ontvangen, stuurt u ons dan direct een mailtje. Indien u hier langer dan deze periode mee wacht kunnen wij de reservering helaas niet meer voor u garanderen. Wij volgen uw reservering echter ook nauwlettend en zullen de accommodatie waar nodig aansporen aan u te bevestigen.

Indien wij uw aanvraag als beschikbaar verklaren, dan kunt u er volledig op vertrouwen dat u krijgt wat u boekt. Wij hebben goede afspraken met de accommodaties hierover. Mocht een bepaalde kamer of een bepaald arrangement onverhoopt niet beschikbaar zijn, dan nemen wij eerst contact met u op over een alternatief. U beslist dan zelf of u akkoord gaat met dit nieuwe voorstel.

Kasteelovernachtingen is uitsluitend intermediair en derhalve betaalt u rechtstreeks aan de accommodatie zelf. In de bevestigingsmail krijgt u ofwel een verzoek tot aanbetaling ofwel het verzoek om uw credit card gegevens door te geven.

Onze website is onze folder. Wij hebben iedere week nieuw aanbod of nieuwe arrangementen.

De accommodatie wordt zo uitgebreid mogelijk op onze website beschreven. Tevens geven wij aan welke faciliteiten en kenmerken de accommodatie heeft. Lees deze informatie altijd door alvorens een arrangement te boeken.

Een reserveringsaanvraag is niet vrijblijvend. Via ons systeem wordt de beschikbaarheid meteen aangevraagd. Indien de accommodatie beschikbaarheid heeft, wordt uw aanvraag door ons als beschikbaar gegeven en deze wordt vervolgens door de accommodatie als boeking aan u bevestigd.

Let u op de annuleringsvoorwaarden van de geboekte accommodatie. Annuleren kost soms geld, dus houdt u aan de voorwaarden en de tijd waarbinnen u nog gratis kunt annuleren. Mocht u onverhoopt moeten annuleren, stuur dan een mailtje naar de accommodatie met een cc. naar info@kasteelovernachtingen.nl. Vermeldt u daarin wat u heeft geboekt en de reden van uw annulering. Zorg dat u altijd in het bezit bent van de annuleringsvoorwaarden van de locatie. Deze staan niet altijd op onze website.

Dat is correct, aan de hand van de prijzen in het arrangement kunt u zelf tot een totaalsom komen. De accommodatie zal de prijs aan u bevestigen.

Op veel accommodaties kunt u tegenwoordig met pin of credit card betalen, maar helaas nog niet overal. Deze informatie vindt u per accommodatie terug op onze website of in de reserveringsbevestiging.

Alle accommodaties die door ons zijn bezocht, voldoen aan onze eisen. Het kan natuurlijk voorkomen dat een bepaald verblijf niet geheel naar uw zin verloopt. U dient zich dan direct te wenden tot de eigenaar van de accommodatie zelf. Bij terugkomst in Nederland kunnen wij meestal weinig meer voor u betekenen. De ervaring leert dat alles ter plaatse direct wordt opgelost. Wij zijn helaas niet verantwoordelijk noch aansprakelijk voor uw verblijf op een van onze accommodaties. Mocht u alsnog melding willen maken van uw klacht, doet u dit dan uiterlijk binnen 2 weken na uw verblijf. Wij zijn altijd geïnteresseerd in uw feedback, positief dan wel negatief.

Wij bezoeken zoveel mogelijk accommodaties en verblijven er dan ook een nacht. Hiermee bewaken we de kwaliteit van ons product. U kunt op de website zien welke plekken door Anne zijn bezocht. De accommodaties die wij aanbieden via onze webpartners vallen niet onder onze verantwoordelijkheid, onze partners houden hier echter zelf controle op. Maar we bezoeken deze zelf ook zoveel mogelijk.

Wij zijn een internetorganisatie en daarom het beste en overigens altijd per e-mail bereikbaar. Indien u met ons wilt praten, stuurt u ons dan een mailtje (klik op Contact) met daarin het onderwerp vermeld alsmede uw telefoonnummer. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Deze gebruiken wij uitsluitend voor de reserveringsafhandeling. Uw gegevens worden niet aan derden verkocht. Wij zijn echter niet verantwoordelijk voor wat de accommodaties met uw gegevens doen. In principe gebruiken zij deze ook voor het maken van uw reservering.

Dit ligt mogelijk aan uw firewall of pop-up blokkering. In noodgevallen kunnen wij de boeking voor u maken. Stuurt u ons dan een mailtje. Wij laten u dan de vervolgstappen weten.

Voor meer vragen en antwoorden kunt u ons altijd mailen op info@kasteelovernachtingen.nl
Contact

Voor vragen of meer informatie.

Intermediair voor het zoeken en boeken van de perfecte accommodatie

anne